مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-19اجتماعي

تصاویر| ایجاد سایه بان در اطراف حرم حسینی در آستانه اربعین


تیم های خدماتی حرم امام حسین علیه السلام در راستای خدمتگذاری به زائران اربعین، محوطه های منتهی به دیواره های حرم امام حسین علیه السلام را با سایه بان پوشاندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تیم های خدماتی حرم امام حسین علیه السلام در راستای خدمتگذاری به زائران اربعین امام حسین علیه السلام طی روزهای اخیر محوطه های منتهی به دیوارهای حرم امام حسین علیه السلام را با سایه بان پوشاندند.

این اقدام که با دستور شیخ عبدالمهدی الکربلایی نماینده مرجعیت دینی و متولی شرعی العتبه الحسینیه انجام شده با هدف ایجاد شرایطی بهتر و راحت تر برا زائران امام حسین علیه السلام در طول گرمای روز و همزمان با ایام زیارت اربعین امام حسین علیه السلام صورت گرفته است.

در حال حاضر محوطه های باب الرأس تا صحن العقیله زینب سلام الله علیها پوشانده شده است و در مرحله بعدی از منطقه باب القبله امام حسین علیه السلام تا صحن امام الحسن المجتبی و خیابان الشهداء این پوشش ادامه خواهد یافت.

آستان مقدس امام حسین علیه السلام همزمان با آغاز حرکت میلیونی زائران به سوی کربلاء، برنامه های متعددی را برای خدمات رسانی بهتر به زائرین امام حسین علیه السلام از سرتاسر جهان در پیش گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر| ایجاد سایه بان در اطراف حرم حسینی در آستانه اربعین

تصاویر| ایجاد سایه بان در اطراف حرم حسینی در آستانه اربعین